Wednesday, February 27, 2008

Jangkitan virus sakit mata dah kena pada ubby, Isnin dan semalam dia MC. Semalam dapat lah saya pandu 'org baru' ke ofis. Tgh hari, balik bawak nasi untuk ubby. Kesian dia, dah le sakit mata, demam,selsema dan batuk jugak. Cukup lengkap pakej dia. Saya dan Sofea cuma batuk2 saja.

Pagi ini, ubby sepatutnya mula bekerja. Tapi mata yang sebelah lagi pulak mula merah dan bengkak. Nampak gaya sakit tu tak menghalang dia ke ofis setelah 2 hari berhibernasi di rumah. Keje jugak dia, biarkan satu ofis berjangkit, saya dah bagi amaran.

Malam tadi, sangat lah kejadiannya....Saya ingat dah nak bersalin dah. Mana taknya, perut senak, pinggang n punggung sakit teramat. Saya terus ke bilik air, lepas buang air kecil perut yang senak pun kurang....Saya lepak lagi kat dalam bilik air.....nasib baik rasa nak buang air besar pulak datang...ni semua mesti gara-gara makan kundang 5 biji malam tadi.....sedap ooo.....hasilnya....itulah...nasib tak tercir-bir.....

2 comments:

nasazfrog... said...

ehhh pregnant ker,sori kte tak tau, brape bln dah? bile due date? mkan kundang best nyer... nak g beli la blk kang..

PuteriSatu said...

salam kenal...oo pregnant ye....semoga dipermudagkan segalanya ye dik.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...