Thursday, September 27, 2007

Welcome!

Pagi ni amatlah tidak stabilnya keadaan diriku ini. Loya, pening dan tidak sedap badan. Saya gagahkan jua ke tempat kerja. Tapi, tak dapat menyambut kedatangan Agung yang melawat ke Kementerian ini. Jadi untuk melawan penyakit2 bawakan budak ini, saya telah mengupdate blog ini.
Hari ini saya ingin memperkenalkan kedatangan ahli baru dalam keluarga kecil saya,

taraa.....


Ini adalah kamera terbaru saya menggantikan kamera Kodak yang sudah hilang keupayaan untuk berkhidmat. Jangan tak tau, saya telah menggunakan ayat2 canggih yang penuh hasutan kepada ubby untuk membeli kamera ini....heheheh....kopak jugak kad kredit saya sebab ubby akan bayar kemudian nanti.....

Ok lah, nak tgk lebih lanjut sila lah ke laman ini -->http://www.sony.com.my/sonystyle/product/productinfo_cybershot.asp?Subcategoryid=11<--

Sekarang cerita bergambar;

inila anak yang baik...tapi tak main lah baca muqaddam...nak baca Al-Quran terus

Bismillah.....

Style tdo baru....tanpa bantal....

berat agaknya pipi dia nih...

nak kontrol cun lagik...

Sekian untuk hari ini....nak kena landing jap nih....kepala dah berat sangat nih...

1 comment:

tulip said...

geramnya tengok si sofea ni..
tapi yg tak bestnya tak nak dgn orang.. asyik "ngempeng" je dgn ibu dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...