Wednesday, March 29, 2006

Salah lagi!

Benda yang sama terjadi lagi. Baca 'Salah Siapa'.
Tapi kali ni, memang aku yang salah. Tu lah memang aku ni belum cukup matang. Terlalu mudah meluahkan ketidakpuasan hati pada org lain dan bukan pada dia sendiri. Dan dia pun marah lalu mendiamkan diri sehingga batinku tersiksa. Sepanjang malam kelmarin tidak bertegur sapa. Aku takut nak mulakan.
Alhamdulillah, ia berakhir petang semalam. Menjadikan keadaan seperti sediakala amat melegakan batinku. Aku terima satu pengajaran. Memang kesalahan itu benar2 mengajar aku. Lepas ni aku kena lebih berhati-hati dalam pertuturan. Kelemahan aku perlu diatasi.
Dan hari ini..tentunya lebih baik dari hari semalam dan kelmarin !

p/s: sentiasa belajar dari kesilapan yang lalu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...