Thursday, February 11, 2010

CNY

Cuti

Masing-masing sibuk dengan perancangan cuti lama yang bakal menjelang. Ada yang nak balik kampung, ada yang nak gi bercuti-cuti Malaysia, ada yang nak lepak2 kat umah jek.....

Saya cuti seminggu...amik kau!

Macam saya pulak yang nak beraya... Bukan apa, ada banyak perkara yang perlu diuruskan dan diselesaikan. Harapan saya semoga misi cuti CNY kali ini berjaya.

Kerja

Susahkan nak melayan karenah sume orang. Lebih lagi yang 'berangin' ni. Malas saya nak pikir, kang kata over sensitip pulak kan.

Jadi lupakan saja janji saya tahu keje saya.

Int.Bos saya sudah mula bercuti mulai hari ini. Tapi saya rasa pikiran dia dah sampai ke kampung sejak Isnin lagi. hehehehe....sume benda tak kena. Dah nak raya katakan. Takpelah, harap2 nya lepas naik cuti nanti lagi fresh nak buat keje.

Rumah

Dah buat sedikit renovation di rumah. Sedang proses mengecat apa yang patut. Semangatnya cik ubby saya sampai ajak mengecat memalam buta. Sape nak layan kan...dah ler kena keje esoknya. Jadi sabar-sabar lah dulu.... Malam esok boleh mula k.

So, kepada semua yang nak mulakan perjalanan sila pandu berhati-hati okay. Kurangkan statistik kemalangan jalanraya di negara kita nih. All the best! SELAMAT BERCUTI!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...