Thursday, November 13, 2008

OUUUUUHHHH.......

Petang Khamis nan indah. Dinner di SR...seronok ler budak2 tuh berdua....masa ni lepas balik klinik sbb Syameel batuk2 sket n badan dedar gitu....

Tak sangka demam dia melarat sampai saya terpaksa EL hari Jumaat dan tidak hadir ke malam 'ice breaking' Bengkel Kader DOS. Saya sempat pegi pagi Sabtu dari pagi sampai petang, tu pun dengan keadaan separa sedar sebab tak cukup tdo, Syameel meragam waktu malam dengan badan yang panas. Nasib ubby mmg cuti Sabtu dan Ahad. Aktiviti malam Sabtu tidak dapat hadir. Dan malang sekali pada pagi Ahad di majlis penutup dan sesi soal jawab pun saya tidak dapat hadir.


Isnin masih cuti lagi sebab batuk Syameel agak teruk dengan dada yang berbunyi...Petang Isnin bawa ke klinik dan doktor suruh ambik neb....
Hari Selasa, kena pegi ambik neb selang 4 jam bermula jam 8.45 pagi....12.30tgh hari....4.30 ptg....dan 8.30 malam.
Semalam, ambik lagi pagi dan saya lewat masuk ke ofis...malamnya ambik sekali lagi. Dan malam ini sekali lagi....
Tapi, saya tengok macam dah kurang jek nafas berbunyi dia....


Kerja
Kalau boleh mahu banyak tangan n banyak mata sebab kena semak draf buku, sediakan surat meeting, layan permintaan data sebab bos besar sampai bos kecik outstation. dan senior2 makcik pulak tidak ada.....^_^

1 comment:

Aku Bukan Bidadari said...

wah..shamel x nanges eh? masa ayra dulu melalak2 sian dia..tiara pun nanges sekali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...