Tuesday, March 18, 2008

Salah

Pintu cincin tangan Api....



Sofea
Buat pengetahuan semua, Sofea dah seminggu duduk dengan nenek di kampung. Seronok dia bukan main...Ramai yang melayan. Dan Ibu n Ayah kat sini...'lost' . Untuk pertama kali rasa weekend lepas adalah wekend yang panjang...sebab Sofea takde kat umah. huhuhu..boring giler laki bini....Konon jek nak gi meronggeng tengok wayang lah, jalan2 lah...hampess...lepak kat umah jek melayan perasaan.

7 comments:

mama ranggie said...

sunyikan dok sensorang kat umah kalo anak x de sama...

~adeQ~ said...

itu ler...miss her so much...

tulip said...

akak n che din dh perasan dah aritu..
apa la perasaan diorg masa buat benda alah tu.

Aku Bukan Bidadari said...

gurau2 ler ngan cik abe..

oren said...

akka dah rasa dulu..masa tgh sarat kat Najmi, MIl mintak nak amik Mira, konon nak bagi akak can berehat..tapi sib baik tak makan pujukan, akak mmg tak bagi..letih camanapun, biarlah..kut tak, jadi mengong cam nih ler....

faisal said...

tunggula GSC dekat kat alamanda buka nnti ek?hehehe..

viruspadu said...

wah

sgt prihatin gitu

kalu sy konfem x perasan tau

huhuhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...