Tuesday, February 22, 2005

tdo...

sampai ofis tdo. Waktu rehat tdo lagi. Waktu keje ngantuk lagi...pendek kata hari ni hari ngantuk sepanjang hari.
Dah le tu..malasnye nak buat keje yang berlambak2 tu.Mcm mana ni..??
Nape la hidup aku sinonim dengan kengantukan? Baby aku dalam perut ni tak ngantuk lak.Asyik je menendang ke sana ke mari.Paling tak tahan sekali bile bergerak sampai rasa nak terkucir aku.

Aku ni tgh menghitung hari,bile nak cuti panjang.Tapi,jangan lupe..bile kata cuti panjang,bermaksud aku akan melalui satu pengalaman kesakitan iaitu sakit bersalin.Dalam tak sabar2 nak cuti panjang tu terselit gak rasa takut yang menebal.

Boleh tak kalau aku bersalin nanti,laki aku yang rasa sakit ?
Takut la...kene dok hospital lagi..nak mengadap muka nurse2 yang ada tu macam rimau kelaparan.
Uish....
Tapi..peringatan!!jangan nak garang2 ngan aku.Kalau nak kena buat la.Tau la aku nak buat ape.
Puas dah aku merapu untuk kali ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...