Wednesday, December 19, 2012

Musim Subway - Apakah??


Italian B.M.T 

Kenal sandwich ni kan???

Tak tau ler fenomena ni berlaku kat ofis saya jek atau di mana-mana....maklumlah Stesen Petronas baru buka kat depan ofis ni...Ada Starbucks, ada KFC, ada Chattime, macam-macam lagi lah...

Saya pun tak ketinggalan, apa lah sangat yang diorang sebut-sebutkan ni. Adik ipar dan ubby pun dah terjangkit sama. Rajin nau makan kat Subway. Saya je yang ketinggalan zaman. Jadi, tadi ubby ajak ler dating kejap kat Subway depan ofis tu.

Saya adalah sangat lapar. Ikut nafsu nak je order yang Footlong tu...tapi kang tak habis makan baru tau. Jadi tadi cubaan pertama tergoda kat Italian B.M.T tu. Saya pilih roti honey oat. Memang sedap. Penggemar sayur, salad macam saya memang lah mudah tergoda dengan burger-burger atau sandwich yang ada banyak sayur macam tu...

Pada saya, ok lah....Makanan segar macam tu memanglah semua orang suka kan...

p/s: Rezeki Syazwan dapat hamper lagi hari ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...