Wednesday, March 22, 2006

Salah siapa??

I'm not very well today. Gi keje dengan perasaan yang tak berapa stabil. Emosi yang tak terkawal, fizikal yang tak berapa sihat, mental yang keliru. Salah siapa semalam? Aku kah? Dia kah? Aku tak pasti, aku cuma ingin mempertahankan diriku. Aku yang tak mempercayainya atau sebaliknya? Aku keliru. Aku dah banyak beralah (serasa aku lah).

.......you're ignoring me.....
Betulkah aku buat macam tu? Hanya disebabkan lately aku tdo awal.

Apa salahnya kalau aku yang simpan? Kalau guna hak aku tak pe ke? Is that aku punya dia punya, dia punya dia punya? Sometimes, aku tak faham..munkin benar kata dia, DULU lah.....i'm unpredictable......

Bukan aku yang kata tapi dia yang kata dirinya macam tu. Aku je yang tak percaya sbb aku percaya kebolehan aku dapat meramal apa yang dia fikirkan. Dan akhirnya, sekarang aku hampir tewas. Tapi tak mungkin aku akan mengalah. Aku tetap nak simpan jugak. Aku bukan fikirkan diri aku saja tapi untuk diri dia malah untuk insan yang tak tahu apa2 lagi tu.
Sabarkan lah diri aku, aku taknak sampai aku buat tak tahu jek apa yang berlaku. JANGAN cuba nak jolok sarang tebuan. Nanti merana diri.

p/s: aku hanya nak legakan bebanan perasaan aku. Ya Allah , tunjukkanlah hambamu ini jalan yang benar....AMIN.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...